Obchodní podmínky

  1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
    Provozovatelem internetového obchodu je Světlana Štědrá sídlem Nerudova 1243, 537 01 Chrudim, IČ: 45976066. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
     
  2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
    Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova 24 hodin denně.
    Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
    Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
    Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
     
  3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
    Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
     
  4. PLATBA
    Platba za zboží je možná:
     v hotovosti,
     bankovním převodem (platba předem),
      dobírkou.

    Platba kartou není v současné době možná.
     
  5. DOPRAVNÉ A POŠTOVNÉ
    Objednané zboží Vám zašleme Českou poštou nebo přepravní službou DPD. Pro křehké zboží vybírejte raději přeprahu DPD. V případě České pošty účtujeme dopravné 100,– Kč bez DPH (121 Kč s DPH) v případě DPD účtujeme dopravné 80,– Kč bez DPH (96,80 Kč s DPH). Cena dobírky je 30,– Kč bez DPH (36,30 Kč s DPH). Při objednávce vyšší než 3 000,– Kč bez DPH (3 630,– Kč s DPH) je poštovné zdarma. U České pošty je účtován příplatek 100 Kč bez DPH za nadrozměrnou zásilku (délka přesahující 1 m).
    Menší zásilky je možné zaslat jako doporučené psaní za 52,– Kč bez DPH (62,92 Kč s DPH), v tomto případě je platba možná pouze předem.
    Cena poštovného se může lišit i podle velikosti a hmotnosti objednaného zboží. Přeprava objemnějšího zboží bude konzultována s kupujícím. Zboží doručujeme pouze na území ČR. Zboží zasíláme vždy kompletní v jedné zásilce.
     
  6. OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ
    Osobní odběr objednaného zboží je možný v našem kamenném obchodě  na adrese Nerudova 1243, Chrudim.
     
  7. DODACÍ LHŮTA
    Dodací lhůta přepravcem je do dvou pracovních dnů od odeslání zásilky. Dostupnost zboží je obvykle do 15 dnů. Stavy skladu jsou pouze orientační. V případě objednání většího množství zboží řešíme dodání individuálně.
     
  8. VÝMĚNA ZBOŽÍ
    V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu s přiloženým dokladem o nabytí zboží v našem obchodě. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
     
  9. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující (spotřebitel) v souladu s § 1820 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě kupující (spotřebitel) kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Nutný je také doklad o nabytí zboží v našem obchodě.
    Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Náklady spojené s vrácením nese v plné výši kupující.
     
  10. REKLAMACE A ZÁRUKA
    Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Vady vzniklé přepravou hlaste neprodleně nám nebo přepravci.
     
  11. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
    Případné spory lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než přistoupíte k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme kupujícímu nejdříve nás kontaktovat a domluvit vhodné řešení.
     
  12. PHE
    Poplatky za recyklaci elektrozařízení jsou započteny v ceně zboží.
     
  13. Technická specifikace a popis produktu je převzat od výrobce. Za případné chyby neneseme odpovědnost. Obrázek produktu je pouze informativní, může se lišit od skutečného produktu.
     
  14. Uvedné ceny jsou vždy za jednotku ks, m, kg pokud není uvedeno jinak.
     
  15. Elektronická evidence tržeb

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Nabízené zboží může vyžadovat odbornou montáž.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka nemusí být uznána zejména v případě:

  • vady vzniklé běžným používáním,
  • nesprávným použitím výrobku,
  • nesprávným skladováním.


Postup při reklamaci:

  • informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně,
  • zboží doručte na naši adresu,
  • uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Prohlášení o ochraně osobních údajů
Vaše osobní údaje poskytnuté nám při používání tohoto e-shopu jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou (zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů) a jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci s Vámi.