Časté dotazy
V této sekci se dozvíte odpovědi na nejčastěji kladené dotazy (FAQ) v naší firmě.
Zboží
Co znamená uvedená dostupnost zboží?
Dostupnost Skladem znamená, že je zboží v našem skladu v Chrudimi. Ostatní dostupnosti určují počet pracovních dní, během kterých bude zboží připraveno k vyzvednutí, případně odeslání.
Jak ověřím dostupnost zboží?
Skladová dostupnost zboží je aktualizována několikrát denně. Pokud chcete dostupnost zboží 100% ověřit, můžete tak učinit na e-mail: eshop@emat.cz, případně tel. 732 510 041.
Mohu zboží v kamenné prodejně zakoupit bez objednání?
Ano, zboží můžete zakoupit bez předchozí objednávky. Pokud chcete mít jistotu, že bude požadované zboží skladem, doporučujeme vytvořit objednávku.
Objednávka
Zasíláte zboží také do zahraničí?
Bohužel ne, zásilky zasíláme pouze v rámci ČR.
Musím mít u Vás registrovaný účet, abych mohl nakoupit?
Nemusíte, při vytváření objednávky zvolte možnost Bez registrace.
Kdy si mohu objednávku vyzvednout?
Jakmile bude zboží připravené, budeme Vás informovat e-mailem. Zboží můžete vyzvednout v pracovní dny od 7.00 do 16.00.
Kdy mi bude objednané zboží doručeno?
Zásilka je obvykle doručována následující pracovní den od předání k expedici. O stavu objednávky budete informováni e-mailem, případně můžete ověřit Stav objednávky.
Jak mohu objednávku změnit nebo zrušit?
Pro každou změnu nás kontaktujte na tel. 732 510 041, případně na e-mail eshop@emat.cz. Změny jsou možné pouze do doby, než je objednávka předána přepravci.
Doručení
Kde najdu doklad k objednávce?
Daňový doklad je vždy přiložen u zboží. Pokud doklad u zboží nenajdete, kontaktujte nás.
Je možné doručit nekompletní objednávku ve více zásilkách?
Ano, zboží z objednávky můžeme doručit postupně, účtována bude ovšem další doprava.
Co mám dělat, pokud mi dorazila poškozená zásilka?
Poškozenou zásilku zkontrolujte společně s dopravcem. Pokud je zboží poškozeno, sepiště reklamační protokol, případně můžete poškozenou zásilku odmítnout převzít.
Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?
Pokud obsah zásilky nesouhlasí s přiloženým dokladem, kontaktujte nás. Prověříme kompletnost dodávky a budeme Vás informovat o dalším postupu.
Odstoupení od kupní smlouvy
Mohu zakoupené zboží vrátit?
Pokud nakupujete dle Občanského zákoníku, můžete do 14 dní od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. U zboží upraveného na míru (kabely, vodiče, trubky) není odstoupení od kupní smlouvy možné.
V jakém stavu mohu zboží vrátit?
Zboží vraťte nejlépe bez jakýchkoliv známek použití. V opačném případě odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.
Kam mám zboží vrátit?
Zboží můžete vrátit v naší kamenné prodejně, případně zaslat na adresu: EMAT.cz – Světlana Štědrá, Nerudova 1243, 537 01 Chrudim. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.
Kdy bude odstoupení od kupní smlouvy vyřízeno?
Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána na uvedeý účet do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy nebo vrácení zboží.
Bude mi vrácena celá zaplacená částka?
Pokud vracíte zboží ve stejném stavu, bude Vám vrácena celá částka za zboží. Při poškození nebo opotřebení mohou být odečteny náklady na uvedení zboží do původního stavu. Pokud byla účtována doprava, bude vrácena také částka za nejlevnější nabízenou dopravu.
Reklamace
Jak dlouhá je záruční doba?
Na veškeré zboží je poskytována záruka za jakost na dobu 24 měsíců. U vybraného zboží může být poskytovaná záruka delší.
Jaké závady mohu reklamovat?
Obecně je možné reklamovat funkční závady. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a závady způsobené chybnou obsluhou nebo mechanickým opotřebením.
Kde mohu zboží reklamovat?
Zboží můžete reklamovat v naší kamenné prodejně, případně zaslat na adresu: EMAT.cz – Světlana Štědrá, Nerudova 1243, 537 01 Chrudim.
Za jak dlouho bude reklamace vyřízena?
Reklamaci vyřídíme v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů.
Reklamované zboží mám zaslat na vlastní náklady?
Ano, zboží nám zašlete na vlastní náklady. Pokud bude reklamace uznána máte, právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží, které doložíte dokladem.